سمناکس اصل آمریکایی

  • تاریخ : ۲۵ام آذر ۱۳۹۷

برای ایجاد و حفظ یک برنامه وفاداری موثر، ابتدا باید بدانید امیدوارید چه کاری با آن انجام دهید.

نقاط قوت خود را بر روی وفاداری مشتری تنظیم کنید.

بد از پرسیدن از خودتان که چه اهدافی دارید، سپس باید در نظر بگیرید چرا یک مشتری باید بارها و بارها شما را در میان رقبایتان برگزیند.

همچنین یک سری سوالات دیگر هستند که بهتر است از خودتان بپرسید، به عنوان مثال:

– آیا مشتریان فعلی خود را می‌شناسید؟

– آیا مشتریان هدف خود را می‌شناسید؟

– آیا مجموعه‌ای متنوع از تبلیغات ارائه می‌دهید که برای طیف وسیعی از مخاطبان جذاب باشد؟

– آیا از کسب و کار‌های محلی و یا سازمان‌های خیریه حمایت می‌کنید؟

– آیا از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنید؟

با توجه به این پرسش‌ها و پاسخ‌هایی که به آن‌ها می‌دهید در ادامه ما هفت نکته به شما می‌گوییم که به شما کمک خواهند کرد یک برنامه وفاداری موفق داشته باشید.

یک طرح ایجاد کنید

هر‌ایده‌‌ای که دارید و هر کاری که دوست دارید با برنامه وفاداری خود انجام دهید را بنویسید.

با یک یا دو تبلیغ شروع کنید و اطمینان حاصل کنید که اهداف مورد نظر را برای نتایج مطلوب هر یک تعیین کنید.

انعطاف پذیر باشید

هر پیشرفتی که در کارتان حاصل می‌شود را لیست کنید و به عنوان یک پیشنهاد با مدت زمانی محدود مطرح کنید.

اگر بین مشتریان محبوب شد و برای شما مفید بود، سپس برنامه را گسترش دهید.

اگر سودآور نبود، مجددا ارزیابی کرده و تنظیمات لازم را انجام دهید.

مشتری خود را بشناسید

اینکه بفهمید چه کسی به شما مراجع کرده است و چرا شما را انتخاب کرده برای کسب و کار شما بسیار مفید خواهد بود.

بر روی مشتری تمرکز کنید و بازخورد‌ها را بپذیرید.

بازخورد‌هایی که از مشتریان یا کارمند‌ان دریافت می‌کنید برای بهبود برنامه‌های وفاداری بسیار مهم است.

شما ممکن است هنگامی که یک مشتری خلاق از شما یک سوال می‌پرسد و یا درخواست می‌کند چیز جدیدی را امتحان کنید یک راه حل و یا ایده فوق العاده برای برنامه وفاداری خود پیدا کنید.

نمونه‌های موفق را بررسی و مطالعه کنید

برنامه‌های وفاداری موفق سایر رقبا‌ی خود را بررسی کنید، این کار به ارزیابی و بهبود برنامه وفاداری شما کمک خواهد کرد.

نمونه‌های خلاقانه از تبلیغات و برنامه‌های مرتبط با حوزه های کاری خود را پیدا کنید و آن‌ها را مناسب با کسب و کار خود اصلاح کرده و تغییر بدهید.

بیشتر درگیر گروه‌های بزرگ باشید

درگیر شدن با برنامه‌های غیرانتفاعی به شما کمک مي‌کند شهرت خود را بسازید.

در جمع‌اوری کمک‌های مردمی به تیم‌های ورزشی، سازمان‌های خیریه و … کمک کنید.

برنامه وفاداری

آنچه که برای شما کار می‌کند را پیدا کنید

یک برنامه وفاداری مشتری موثر برای شما چیست؟

انعطاف پذیر بودن و مشتری را مدنظر قرار دادن کمک خواهد کرد مناسب‌ترین برنامه وفاداری را برای کسب و کار خود اجرا کنید.

 

نکات بالا زمانی ممکن است برای شما کار کند که واقعا دغدغه ای جدی برای راه اندازی برنامه وفاداری مشتریان خود داشته باشید.

سمناکس اصل می تواند در این زمینه به شما مشاوره بدهد یا اگر کسب و کاری هستید که در این مورد کمکی نیاز دارید می توانید با پر کردن این فرم  درخواست بدهید.